ISTANBUL MARATON

istanbulXL

Istanbul maraton
4 dana avionom
02.11.-05.11.2019.
GARANTIRANI POLAZAK

Hotel se nalazi na Sultanahmetu.
Program je namijenjen i osobama koje trče maraton, ali i putnicima koji nisu zainteresirani za sudjelovanje u maratonu.

1. dan: ZAGREB – ISTANBUL, subota 02.11.2019.
Sastanak putnika kod šaltera informacija u zračnoj luci Franjo Tuđman 120 minuta prije polijetanja zrakoplova. Prijava na let za Istanbul na liniji Turkish Airlines i polijetanje zrakoplova u 09:10 sati. Dolazak u Istanbul predviđen je u 13:15 sati po lokalnom vremenu. Nakon obavljanja graničnih i carinskih formalnosti, transfer do hotela 4*, smještaj. S pratiteljem putovanja odlazimo u šetnju na Sultanahmet. Hotel se nalazi na pješačkoj udaljenosti od Sultanahmeta. Navečer predlažemo tipičnu tursku večeru uz show program i trbušne plesačice. Povratak u hotel. Noćenje.

2. dan: ISTANBUL, MARATON, nedjelja 03.11.2019.
Doručak u hotelu. Odlazak na maraton. Trčimo ujutro gradom koji je napola blokiran samo zbog nas. Oni koji ne trče mogu posjetiti egipatsku tržnicu, okupanu mirisima začina i čajeva ili ako želite odmoriti u pravom turskom hamamu, pogledajte slike (doplata) . Da vam opišemo kako to izgleda: prvo se skinete i zamotaju vas u kuhinjsku krpu, a onda vas krenu prati sapunicom, nakon toga ispiranje. Traje nekih 20 minuta. Nakon toga se ide u hamam, na čaj. Koža je nakon toga prekrasna. Sveukupno nekih 1,5 sat. Evo slikica: www.cemberlitashamami.com. Popodne razgled Aja Sofije,(doplata) remek-djela bizantske arhitekture, hipodroma koji je nekoć bio sportski i društveni centar Konstantinopolisa, ulazimo u objekt s lokalnim vodičem. Navečer predlažemo tipičnu tursku večeru uz show program i trbušne plesačice. Povratak u hotel. Noćenje.

3. dan: ISTANBUL, ponedjeljak 04.11.2019.
Doručak. Sastanak s lokalnim vodičem te polazimo prema Topkapi palači (doplata) u kojoj je u 16.stoljeću bio smješten harem, državna administracija i vojna uprava, s ukupno 3000 stanovnika. Sultani su je napustili 1855. godine u korist nove Dolmabache palače. Obilazak harema koji je nekad bio dom za više od 300 sultanovih konkubina, je ono što ćemo prvo vidjeti kao i sultanove odaje. U vrijeme ručka predlažemo krstarenje brodom i ručak po Bosporu (uz doplatu), rajskom mjestu, tjesnacu koji razdvaja Europu i Aziju čije obale rese drvene vile, raskošne palače, utvrde te ribarska sela. Slobodno vrijeme za odlazak na Kapali čaršiju, jednu od najvećih natkrivenih bazara na svijetu gdje možete uživati u šetnji kroz labirint otprilike 4000 dućana te eventualnoj kupovini ili odlazak na Taksim. Povratak u hotel. Noćenje.

4. dan: ISTANBUL – ZAGREB, utorak 05.11.2019.
Nakon doručka slobodno vrijeme do transfera za zračnu luku Ataturk. Predlažemo odlazak do starog dijela grada i obilazak tornja Galata (iz 14 st.), cisterne Yerebatan (iz 6. st, izgrađena po nalogu bizantinskog cara Justinijana i, svakako Suleymanije – druge najveće džamije u Istanbulu (izgrađena po nalogu Sulejmana Veličanstvenog) ili prolazak Marmara tunelom (jedan od najdubljih podmorskih željezničkih tunela na svijetu koji prolazi ispod bosporskog kanala). Povratak do hotela i transfer do zračne luke. Let zrakoplova Turkish Airlinesa TK1055 u 18:55 sati s dolaskom u Zagreb u 19:05 sati.

Napomena: na pojedinim terminima agencija zadržava pravo promjene redoslijeda programa koji će biti objavljen u završnom pismu par dana prije polaska, zbog promijene radnog vremena pojedinih objekata koji se posjećuju kao i državnih praznika. Ukoliko ste zainteresirani za Maraton, molimo da nam se pri rezervaciji aranžmana i prijavite za Maraton kako bi mogli na vrijeme provjeriti raspoloživost ulaznica i cijenu.

Cijena aranžmana po osobi: FIRST MINUTE 2.090 kn / Redovna cijena 2.290 kn
Obvezna doplata za zrakoplovne pristojbe i naknade 1.090 kn

Rok za prijavu: 7 dana prije puta ili dok ima mjesta
Minimalan broj putnika: 15 / Maksimalan broj putnika:30

Popusti i doplate:
– 20% popusta za jedno dijete do 11,99 godina u pratnji dvije odrasle osobe (u trokrevetnoj sobi),
– trokrevetne sobe (na upit) za odrasle osobe po redovnoj cijeni

Cijena uključuje:

  • prijevoz zrakoplovom u ekonomskoj klasi na relaciji Zagreb – Istanbul – Zagreb
  • tri noćenja u hotelu 4* u Istanbulu na bazi noćenje/doručak u dvokrevetnim sobama
  • uključen 1 komad predane prtljage koja se prijavljuje po osobi (svaki kofer do 23 kg) + 1 komad ručne prtljage (do 8 kg, dimenzija 55x40x23 cm)
  • razgledavanja i izlete prema programu
  • voditelja putovanja – vođenje tijekom cijele ture na hrvatskom jeziku
  • pripremu, organizaciju i jamčevinu putovanja

Cijena ne uključuje:

  • obveznu doplatu za zrakoplovne pristojbe i naknade 1.090 kn po osobi (plaća se agenciji prilikom rezervacije aranžmana)
  • ulaznica za maraton za polazak 02.11. – 100 kn po osobi (min. 10 osoba), obavezno najaviti pri kupnji aranžmana (uz prethodnu provjeru raspoloživosti istih)
  • ulaznice za objekte koji se posjećuju tijekom razgledavanja
  • dodatne sadržaje i troškove koji nisu predviđeni programom, troškove osobne prirode (piće, dodatni obroci, telefon, karte za javni gradski prijevoz i sl.)
  • doplatu za jednokrevetnu sobu – od 590 kn, obvezna doplata ako osoba putuje sama
  • viza za Tursku (radi se on line, potrebna putovnica) 170 kn po osobi, plaćanje prilikom prijave (Putnici su dužni informirati se o propisima države u koju putuju, o vizama, deviznim, carinskim i zdravstvenim propisima te provjeriti valjanost putovnice. Putnici koji nisu hrvatski državljani dužni su se informirati o viznom režimu zemlje u koju putuju na stranici Veleposlanstva države čiji su državljani.)
  • turski hamam (hamam + body scrub + pjena bubble wash) 45 – 65 EUR po osobi (individualna rezervacija)
  • ulaznica za Sultan Ahmet (Aya Sofija + Cisterna + Topkapi palača s lokalnim vodičem i slušalicama) 45 EUR po osobi (min.15 osoba)
  • ulaznica za Maraton –  100 kn po osobi (min. 10 osoba), obvezno najaviti pri kupnji aranžmana i provjeriti prethodno raspoloživost istih
  • ulaznica za Dolmabahce palaču uz stručno vodstvo i slušalice: 30 EUR po osobi (min. 15 osoba)
  • doplata za harem u Topkapi 10 EUR po osobi
  • krstarenje brodom po Bosporu i ručak 55 EUR po osobi (min. 15 osoba)
  • tipična turska večera s programom 45 EUR po osobi (min. 15 osoba)
  • putno osiguranje: osiguranje od posljedica nesretnog slučaja i bolesti na putovanju, oštećenja i gubitka prtljage, dragovoljno zdravstveno osiguranje za vrijeme puta i boravka u inozemstvu, osiguranje za slučaj otkaza putovanja te osiguranje kojim se osiguravaju troškovi pomoći i povratka putnika u mjesto polazišta u slučaju nesreće i bolesti

Informacije o letu: TURKISH AIRLINES
TK1054 ZAGIST 9:10 13:15
TK1055 ISTZAG 18:55 19:05

VAŽNE INFORMACIJE
– vremena polazaka zrakoplova u programu navedena su prema redu letenja Turkish Airlines objavljenom u 2019. godini i podložna su promjeni
– zrakoplovne pristojbe podložne su promjenama i konačni iznos pristojbi potvrđuje se na dan izdavanja zrakoplovne karte
– uključen 1 komad prtljage koja se prijavljuje po osobi (kofer do 23 kg) + 1 komad ručne prtljage (do 8 kg, dimenzija 55x40x23 cm)
– Organizator može promijeniti redoslijed obilaska tijekom razgleda grada u Istanbulu, ovisno o redu letenja, radnom vremenu muzeja ili državnim praznicima. Sadržaj razgleda ostaje kako je objavljen bez obzira na redoslijed obilaska tijekom razgleda
– završno pismo vam dostavljamo e-mailom 72 sata prije putovanja – to je završni dokument potreban za putovanje (sadrži informacije o točnom peronu i vremenu polaska, kontakt i ime voditelja putovanja, točne brojeve sjedala i sl.),
– fakultativnu ponudu (ulaznice, večere i slično) plaćate na licu mjesta voditelju putovanja u eurima (ili lokalnoj valuti zemlje u koju se putuje) osim ako nije u programu putovanja navedeno plaćanje prije puta
– organizator nije odgovoran za povećanje cijena ulaznica, fakultativnih izleta navedenih u programu na dan formiranja programa
– organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja
– agencija zadržava pravo promjene redoslijeda programa
– program nije prikladan za osobe sa smanjenom pokretljivošću
– ako radi nedobivanja vize putnici moraju odustati od putovanja, primjenjuju se uvjeti otkaza prema općim uvjetima organizatora
– ispunjeni obrazac za vizu potrebno proslijediti najkasnije 7 dana prije polaska
– obvezna doplata za zdravstveno osiguranje uz važeću vizu prilikom ulaska u Republiku Tursku

Granične, vizne i zdravstvene formalnosti:
Za putovanje u Republiku Tursku potrebna je obvezatna e-viza i važeća putovnica koja treba važiti najmanje 6 mjeseci od dana ulaska u zemlju. Prijava za E-vizu može se napraviti putem internetske stranice http://www.evisa.gov.tr ili u poslovnici.

Putnici su dužni informirati se o propisima države u koju putuju, o vizama, deviznim, carinskim i zdravstvenim propisima te provjeriti valjanost putovnice. Putnici koji nisu hrvatski državljani dužni su se informirati o viznom režimu zemlje u koju putuju na stranici Veleposlanstva države čiji su državljani.

Ako se odlučite za izradu vize u poslovnici, dostavit ćemo vam potreban formular kojeg ste dužni dostaviti organizatoru kako bi posredovao u izradi vize, dok će vam viza biti uručena na dan putovanja od strane pratitelja putovanja.

U slučaju gubitka ili otuđenja putnog dokumenta najbliže predstavništvo Hrvatske u Turskoj nalazi se u Istanbulu.
Generalni konzulat Republike Hrvatske u Republici Turskoj (Istanbul) se nalazi na adresi Asmali Mescit Mah., Oteller Sok. No:1/2, 34420 Tepebasi/Beyoglu, Istanbul, Turska. Kontakt podaci: tel. 0090 212 293 5467, 0090 212 293 5468, fax. 0090 212 293 5476, e-mail: gkrh.istanbul@mvep.hr. Generalni konzul: Ivan Mirković.

Napomena: agencija zadržava pravo izmjene redoslijeda itinerera putovanja ovisno o izmjenama u redu letenja zrakoplova i radnim vremenima mjesta koja se posjećuju.
Od 05.01.2016. sve osobe koje putuju u Republiku Tursku moraju imati valjano putno-zdravstveno osiguranje koje pokriva razdoblje boravka u Republici Turskoj. Strani državljani dužni su se sami informirati o dokumentima potrebnim za ulazak u određenu zemlju u matičnom Ministarstvu vanjskih poslova ili veleposlanstvu zemlje u koju se putuje. Preporučujemo osiguranje od posljedica nesretnog slučaja i bolesti na putovanju.

Prilikom prijave za putovanje potrebno je uplatiti 40% ukupnog iznosa, a ostatak 30 dana prije početka putovanja. Prijava za putovanje vrijedi isključivo uz uplatu predujma. Preporučujemo osiguranje od posljedica nesretnog slučaja i bolesti na putovanju, oštećenja i gubitka prtljage, dragovoljno zdravstveno osiguranje za vrijeme puta i boravka u inozemstvu, osiguranje za slučaj otkaza putovanja te osiguranje kojim se osiguravaju troškovi pomoći i povratka putnika u mjesto polazišta u slučaju nesreće i bolesti.
Po uplati predujma primit ćete račun koji je ujedno i ugovor o putovanju. A zatim 72 sata prije putovanja završno pismo. Minimalan broj putnika za putovanje je 15, a maksimalan broj putnika je 30. Ako se na putovanje ne prijavi dovoljan broj putnika najkasnije 7 dana prije početka paket aranžmana putnička agencija je dužna obavijestiti putnika o otkazu putovanja.

Mogućnosti plaćanja:
– gotovina, uplata na žiro račun uplatnicom ili internetskim bankarstvom
– kreditne i debitne kartice, jednokratno i obročno: American Express, Diners, Maestro, Visa, MasterCard
– online putem web stranice (navedenim kreditnim i debitnim karticama)

Upute i opći uvjeti putovanja za turističke aranžmane sastavni su dio programa i ugovora o putovanju. Svojim potpisom na ugovoru o putovanju suglasni ste s navedenim uvjetima, stoga molimo cijenjene putnike da pozorno pročitaju uvjete. Odgovorni organizator: IDEA PUTOVANJA d.o.o., HR-AB-01-080951142, Žumberačka 4, 10 430 Samobor.
Polica jamčevine br. 45-7002697568 uplaćena kod UNIQA osiguranje d.d., Zagreb, tel. 01/6324-200. Ugovor o osiguranju od odgovornosti za štetu koju prouzroči Putniku neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza koje se odnose na putovanje: broj police/ugovor 1322-00044566, Wiener osiguranje Vienna Insurance group d.d., Slovenska 24, tel. 0800-2580.

Molimo da se o rizičnosti putovanja u pojedine zemlje informirate na službenoj stranici Ministarstva vanjskih poslova i europskih integracija RH, http://www.mvep.hr. Kategorizacija hotela odgovara lokalnoj kategorizaciji. Organizator zadržava pravo promjene redoslijeda realizacije programa.

Za ovo putovanje vrijede sljedeći Opći uvjeti putovanja.

Kontaktirajte nas

NOSITELJ REZERVACIJE
SVI KORISNICI USLUGE (odrasli, djeca)
PODACI O SMJEŠTAJU
OSTALE USLUGE
captcha

 

Da, želim primati obavijesti o akcijama i popustima

Obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo nužne podatke o korisnicima. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje usluga. Našim partnerima (npr.hotelijerima, prijevoznicima, avio kompanijama) dajemo samo nužne podatke potrebne za realizaciju njihovih usluga. Podatke prikupljene na ovaj način nikada ne koristimo u promotivne svrhe. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti. Više o prikupljanju i zaštiti osobnih podataka pročitajte ovdje.